POPVINYL.PL logo
Star Wars logo DC logo MARVEL logo Disney logo
Sekcje społeczności

Kliknij by zobaczyć wszystkie sekcje społecznościowe.

Kompleksowy poradnik do akcji OUTLET na grupie #PopManiacy

Nasza akcja OUTLET, organizowana jest co jakiś czas i podczas jej trwania można wyrwać figurki w naprawdę promocyjnych cenach. W czym tkwi haczyk? W sklepie mamy zasadę, że nie wysyłamy towaru z jakimikolwiek obiciami opakowania. Drobne czy większe wgniecenia w opakowaniach (figurka w stanie nienaruszonym) trafiają do OUTLET i nadają się idealnie dla osób, które nie zbierają opakowań, a mogą dorwać figurki w lepszej cenie. Zainteresowaliśmy Cię? No to czytaj dalej, by zrozumieć zasady.

Przygotuj konto na naszej stronie

Dlaczego muszę zakładać konto? To proste! Twoja nazwa użytkownika jest bardzo ważna. Dzięki niej każda zdobyta pozycja zostanie dopisana do twojego konta. Jeśli nie masz założonego profilu - nie możesz brać udziału w akcji. Poza samą akcją sprawdź też, dlaczego warto się zarejestrować na specjalnie przygotowanej podstronie z informacjami na temat konta.

Mam konto, ale nie znam nazwy użytkownika!

To proste – zaloguj się na stronie sklepu – strona automatycznie przeniesie Cię do profilu użytkownika. Twoja nazwa znajduje się tuż obok zdjęcia profilowego w prawym górnym rogu.

Śledź grupę, aby znać termin akcji

Na naszej grupie Facebook #PopManiacy co jakiś czas jest tworzona ankieta, w której ustalamy dzień oraz finalnie godzinę wspomnianej akcji. Pamiętaj, by w miarę możliwości zarezerwować sobie trochę czasu. W zależności od ilości pozycji outletowych zabawa na grupie trwa nawet do dwóch godzin, ale nie martw się, ten czas naprawdę szybko zleci, a emocje sprawiają, że nawet nie wiesz, kiedy to tak szybko zleciało.

Jak wygląda sama walka o rezerwację?

Walka o rezerwację pozycji nie jest prosta, ale satysfakcja gwarantowana. Posty pojawiają się zazwyczaj co 5-10 minut. Post zawiera zdjęcie z około 10 figurkami, a w treści wpisu podawane są ich promocyjne ceny. Każde opakowanie figurki, tak jak opis akcji wskazuje, może mieć mniejsze lub większe uszkodzenia, jednak same figurki niczym nie różnią się od tych ze sprzedawanych standardowo. Nie publikujemy dokładnych zdjęć, ale z tych prezentowanych we wpisie można zobaczyć stan opakowania.

Przykładowe wpisy z akcji

Po opublikowaniu wpisu ze zdjęciem, przejrzyj, co Cię interesuje i dodaj komentarz zawierający TWÓJ NICK ZE STRONY + NAZWĘ FIGURKI, KTÓRĄ CHCESZ ZAKLEPAĆ. Następnie po paru minutach sprawdzamy, kto był pierwszy i osoby, które zdobywają daną pozycję oznaczane są REAKCJĄ "LUBIĘ TO". Dodatkowo odśwież zakładkę rezerwacje na stronie, aby zobaczyć czy dana pozycja została Ci przypisana.

UWAGA! Aby każdy miał szansę coś dorwać, na grupie mogą być publikowane jednocześnie dwa posty ze zdjęciami. Atakuj rezerwację tych pozycji, które uznasz, że warto. Pamiętaj, że inni też mocno śledzą zdjęcia i atakują komentarze z podobną siłą!

Zapamiętaj kilka istotnych zasad!

1. Każda zaklepywana figurka musi być zgłoszona w oddzielnym komentarzu. Próbowałeś zaklepać kilka na raz? Nie bierzemy takiego komentarza pod uwagę, dlatego szybko dodawaj kolejny z osobną rozpiską.

2. Każdy komentarz musi zawierać nick oraz nazwę figurki. Zły nick, literówka w nicku, brak nicku... dodawaj kolejny komentarz PONOWNIE wraz z nazwą figurki. Poprawki lub dopisywanie nie będą brane pod uwagę.

3. NIE KASUJ komentarzy, nawet jeśli Ci się nie udało.

4. NIE DODAWAJ komentarzy, jeśli nie jesteś pewien czy chcesz tą rzecz.

5. NIE EDYTUJ/KASUJ komentarzy, jeśli coś przekręciłeś - dodaj kolejny ponownie. Czym mniej zamieszania, tym akcja przebiega sprawniej i szybciej publikowane są kolejne zdjęcia.

Jakich komentarzy nie bierzemy pod uwagę?

1. Edytowanych - takie komentarze nie dostaną reakcji.

2. Komentarzy "drzewek" - liczy się pierwotny komentarz DO POSTA, a nie komentarz do komentarza.

Czego nie robimy w czasie trwania akcji!?

1. Nie pytamy ile jeszcze zdjęć i kiedy kolejne. Ilość jest zazwyczaj w treści wpisu, kolejne są dodawane 5-10 minut po publikacji wcześniejszych - gdy tylko uporamy się z oznaczeniem kto co zdobywa, wtedy pojawia się kolejne zdjęcie.

2. Nie gawędzimy/dyskutujemy w komentarzach do postów ze zdjęciami, gdyż wydłuża to czas sprawdzania zaklepanych pozycji i to WY czekacie dłużej na to, by pokazały się kolejne zdjęcia.

3. Nie gratulujemy, nie krzyczymy, że jednak rezygnujemy z uwagi na to, iż nikt tego nie będzie teraz poprawiał. Jeśli coś poszło nie tak, to trzeba nam to zgłosić później po zakończeniu akcji.

4. Nie przekazujemy figurek innym osobom. Jeśli już chcecie to zrobić, to po zakończeniu akcji dogadajcie się z kimś i napiszcie do nas, aby ustalić co i jak.

5. NIE DODAJEMY REAKCJI do komentarzy. Wynika to z tego iż oznaczam osoby, które zdobywają dane pozycje i robi się to ekstremalnie nieczytelne, gdy ktoś dodaje swoje reakcje bez powodu.

Zdobyłem figurkę i co teraz?

Wracamy na stronę główną sklepu i logujemy do panelu użytkownika oraz klikamy w zakładkę rezerwacje. W zakładce znajdują się wszystkie zdobyte figurki na OUTLECIE już z właściwymi cenami. Pamiętaj – wszelkie nieprzypisane pozycje przepadają. Jeśli czegoś brakuje pomimo oznaczenia na grupie, że to właśnie Tobie udało się zaklepać - skontaktuj się z nami. Link do naszego profilu, na który możecie napisać, znajdziecie w zakładce REZERWACJE.

Ile mam czasu na finalizację i co jeśli tego nie wezmę?

W momencie wpisania pozycji do rezerwacji masz 7 dni na zrealizowanie tego zamówienia. Po 7 dniach rezerwacje przepadają, a na Twoim koncie zostaje ślad, że nie zrealizowałeś czegoś, co udało Ci się zaklepać.

Ekran rezerwacji użytkownika

Co, gdy takie rezerwacje przepadły? Otóż z uwagi, iż ktoś inny mógł skorzystać, a Ty nie byłeś pewien swojej rezerwacji, po kilku takich rezerwacjach bez finalizacji, system nie przyjmie nam rezerwacji danej pozycji w trakcie trwania akcji, a tym samym to Ty stracisz opcję na dorwanie jakiejś fajnej pozycji w dobrej cenie. Tak więc z głową. Bądźcie pewni wyborów, by każdy mógł skorzystać z akcji.

Chcę finalizować. Jak to zrobić?

Finalizowanie akcji OUTLET odbywa się na czacie Facebook na naszym fanpage. Link do tego czatu znajdziesz w zakładce REZERWACJE w profilu. Całość przebiega w ten sam sposób, jak wysyłka produktów zamówionych w sklepie. Takk więc jeśli chcecie coś dorzucić z normalnej oferty sklepu do swojego zamówienia z figurkami z OUTLET, to nie ma problemu. Musicie nam to tylko napisać. Cenowo wysyłka kosztuje tyle samo, co standardowe wysyłki realizowane przez sklep.

Następnie, gdy już jesteście gotowi sfinalizować zakup, prosimy o zgłoszenie się przez ten czat z zestawem informacji.

✌️ Przykład #1 idealnego kontaktu.


NICK: dariuszlorek
PACZKOMAT: CHI01F = Papieska 2, Chełmiec
E-MAIL: kochamplacki@mojsuperemail.pl
TELEFON: 999999999
Proszę mnie podsumować i finalizuję rezerwację. Chcę (opcjonalne) dodać ze sklepu (https://popvinyl.pl) do paczki jeszcze to i to.


✌️ Przykład #2 idealnego kontaktu.


NICK: dariuszlorek
KURIER DPD: Boczna 1, Chełmiec 33-395
IMIĘ I NAZWISKO: Dariusz Lorek
E-MAIL: kochamplacki@mojsuperemail.pl
TELEFON: 999999999
Proszę mnie podsumować i finalizuję rezerwację. Chcę (opcjonalne) dodać ze sklepu (https://popvinyl.pl) do paczki jeszcze to i to.

Komentarze (1)

Kilka ciekawych figurek juz dzieki temu udało mi się zdobyć, niech to się rozwija dalej :)

Bogata oferta

Jesteśmy najszybciej rozwijającym się sklepem specjalizującym się w figurkach firmy Funko w Polsce. Zaufało nam tysiące klientów.

Najlepsze zdjęcia społeczności

Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności
Najlepsze zdjęcie społęczności

Przejrzyj również inne sekcje produktów

Oferta sklepu jest sukcesywnie powiększana.

Subskrybuj newsletter

Wysyłamy maksymalnie 2 wiadomości w miesiącu.