pl
złoty
Wpis z sekcji Poradniki
Udostępnij

Ruszamy z zamówieniami przedpremierowymi. Zapoznaj się z ważnymi szczegółami!

Jedną z najczęściej pożądanych funkcji w naszym sklepie, bez dwóch zdań, jest system zamówień PRE-ORDER. 💥 Bardzo często przy kontakcie z nami pytacie, czy można coś zamówić i mieć pewność dostawy w dniu premiery/pierwszych dostaw. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniu klientów, postanowiliśmy wprowadzić taki system na specyficznych zasadach i odpowiednio nazwać go "Zamówieniami przedpremierowymi". 🤩

JAK TO WSZYSTKO DZIAŁA?

Dzięki zamówieniom przedpremierowym, zainteresowani będą mogli złożyć zamówienia na nowe pozycje już w okresie oczekiwania na daną serię. Czas ten jednak będzie ograniczony. ⏰ Obecnie nowe serie zamawiamy na długo przed oficjalnymi zapowiedziami od Funko. Gdy producent ogłosi już nową serię, my dopiero wtedy możemy zaprezentować Wam nadciągające modele, a zaraz po tym będziemy otwierać możliwość zamówień przedpremierowych. 😊

Dedykowany przycisk na liście produktów

CO Z FUNKCJĄ "ZGŁASZANIA ZAINTERESOWANIA"?

Nasz system "Zgłoś zainteresowanie" cieszy się bardzo dużą popularnością i nadal będzie funkcjonował. System ten skierowany jest do osób chcących otrzymać powiadomienie w dniu dostawy. 📬 Jednak jest on niezobowiązujący i to klient musi w odpowiednim czasie wejść na stronę oraz zakupić upragnioną pozycję przed tym, aż dany nakład z dostawy się wyprzeda. 💨

DLA KOGO JEST SYSTEM ZAMÓWIEŃ PRZEDPREMIEROWYCH?

Opcja skierowana jest dla osób, które nie chcą poświęcać czasu na wypatrywanie dnia dostawy oraz walkę z czasem, aby dorwać upragnioną figurkę/serię przed tym, aż modele się wyprzedadzą. ⌚ Zamówienia przedpremierowe gwarantują zakup, a jedyna kwestia, jaka pozostaje, to oczekiwania na okres premiery oraz zatowarowania danych modeli na naszym stanie magazynowym. 🚚

Jasny przekaz na etapie dodawania do koszyka

O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ?

Pragniemy podkreślić, iż to producent, czyli firma Funko, jest odpowiedzialna za terminowość dostaw oraz ewentualne przesunięcia premier - zarówno samych figurek, jak i powiązanych z daną linią produkcji (czy to filmu, serialu bądź gry). 📅 Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do Was tak szybko, jak to możliwe oraz aby na każdym etapie odpowiedzieć na pojawiające się pytania, dotyczące terminów dostaw lub ich zmian. 💬

CO W PRZYPADKU ZAMÓWIEŃ CAŁEJ SERII, A DOSTĘPNOŚCI TYLKO NIEKTÓRYCH MODELI?

Przy zamówieniach na kilka modeli lub całą serię, system będzie wysyłał do użytkownika powiadomienia informujące, że mamy już całość lub część zamówienia. 📧 W kwestii klienta pozostaje to, czy chce on już finalizować zamówienie i dopłacić za późniejszą wysyłkę brakujących pozycji, czy czeka on na skompletowanie wszystkich pozycji z zamówienia. 🤔

Widoczna informacja w koszyku na temat orientacyjnej dostawy

CZY ZA ZAMÓWIENIA PRZEDPREMIEROWE PRZYSŁUGUJĄ MONETY?

Oczywiście, jak przy normalnych zamówieniach. Dla osób aktywnych w naszym programie bonusowym, każda figurka ma na sobie 2 monety zwrotu. 💰 Nic się tutaj nie zmienia.

CO JEŚLI DOKONAŁEM ZAMÓWIENIA PRZEDPREMIEROWEGO, A ZMIENIŁA SIĘ CENA?

Wszystkie zamówienia przedpremierowe realizujemy zgodnie z cennikiem, który obowiązywał podczas ich składania. Prowadzimy stałą politykę cenową i nie skaczemy cenami. 🚫 Jest to dla nas bardzo ważne. Jeśli ktoś zamówił przedpremierowo w danej cenie, nie przewidujemy żadnych dopłat, nawet jeśli cena końcowa na stronie będzie z jakiegoś powodu wyższa. 

CO W PRZYPADKU, GDY FUNKO NIE WYDA DANEJ SERII LUB COŚ WPŁYNIE NA JEJ DOSTĘPNOŚĆ?

Producent figurek, prezentując oficjalnie daną serię (a jest to moment w którym otwieramy zamówienia przedpremierowe) gwarantuje nam dostępność danych modeli oraz informuje o orientacyjnym czasie premiery/dostawy. Jeśli z jakichś przyczyn premiera miałaby się nie odbyć (po etapie oficjalnej zapowiedzi raczej jest to niespotykana sytuacja) lub zostanie przesunięta, zostaniemy o tym poinformowani. 📩 Następnie my przekażemy te informacje klientom i podejmiemy odpowiednie kroki.

Dodatkowe informacje na stronie statusu zamówienia

GDZIE MOGĘ ŚLEDZIĆ INFORMACJE NA TEMAT STATUSU ZAMÓWIENIA PRZEDPREMIEROWEGO?

Rozbudowaliśmy stronę podsumowania zamówienia o dodatkowe informacje, jak np. orientacyjna data dostawy, informacje na temat realizacji oraz to, czy dany model już posiadamy na magazynie. 📆 Dopiski te będą systematycznie aktualizowane. To właśnie tam polecamy zaglądać, aby sprawdzić, czy mamy jakieś nowe wieści. 👨‍💻

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu. Postaramy się w miarę pojawiających się ciekawych pytań uzupełniać ten artykuł o dodatkowe informacje. 😉

Komentarze (41)

Skorzystałam z tej funkcji przy serii z Hawkeye i cieszę się że nie będę musiała polować jak będzie dostawa :) noo z wyjątkiem polowania na chase Yeleny

Świetnie. Będzie trochę sztuk Chase więc jak tylko nie przegapisz dnia dostawy to powinno się udać. Tych modeli nie jesteśmy w stanie tak oferować gdyż one wypadają 1 na 6 sztuk standardowej wersji, przez co nie jesteśmy w stanie zamówić konkretnej ilości. Natomiast będą i całkiem sporo ich będzie.

dariuszlorek

2 lata temu

Odpowiedz w wątku

Świetny pomysł!

No i super, podobała mi się ta opcja od początku, a dzisiaj pierwszy raz skorzystałam <3 Oby tak dalej, sklep zdecydowanie się rozwija i zmienia dla dobra klientów :D

Ciesze się, że podoba się rozwój. Trzymam kciuki byśmy jeszcze wieloma funkcjami zaskoczyli.

dariuszlorek

2 lata temu

Odpowiedz w wątku

Świetnie

Wojdan

2 lata temu

Odpowiedz

Super :D

Bardzo dobry pomysł 😉

ingabe

2 lata temu

Odpowiedz

Super opcja :) Mam pytanie, czy limitki też będzie można kupić przedpremierowo? Wtedy byłoby wspaniale :)

Prawdopodobnie tak. Niebawem pojawi się informacja na ten temat. Teraz polecam nie zwlekać z zamówieniami standardowych wersji. Kolejność zamówień przedpremierowych bardzo ważna gdyż dostawy mogą przyjść w częściach i czym szybciej złożone zamówienie tym lepiej bo realizujemy za koleją. 👍

To super <3

Violet

2 lata temu

Odpowiedz w wątku

Podoba mi się 😁

Przyda się

Nareszcie;)

Super

Hetty

2 lata temu

Odpowiedz

Super

super

Świetnie 😊😊

Hala

2 lata temu

Odpowiedz

Super opcja

Naprawdę świetna opcja i zapewne nie raz z niej skorzystam 😍

Super opcja. Przynajmniej można sobie coś wybrać i nie martwić się później, a od razu po dotarciu do sklepu, bedzie sałne do domu :)

świetna opcja

mega pomocne i świetna grafika

Kubaa

2 lata temu

Odpowiedz

Super :)

Super opcja

Hetty

2 lata temu

Odpowiedz

Jeszcze fajnie by było gdyby się dało zaznaczyć opcję np. "wysyłka z innym zamówieniem" i wtedy dostałoby się powiadomienie, że figurka jest gotowa do wysyłki i czy chcemy do tego domówić coś z aktualnej oferty czy wysłać tak jak jest (i tu opłata za dodane figurki i przesyłkę bądź samą przesyłkę)

Bardzo dobry pomysł. Zrealizujemy go. 👍

dariuszlorek

2 lata temu

Odpowiedz w wątku

Idealne rozwiązanie dla osób, które tak jak ja lubią coś kupić, zapomnieć o tym, a po jakimś czasie się mile zaskoczyć

O to jest świetne podejście. Wszyscy kochamy prezenty... 🎁

dariuszlorek

2 lata temu

Odpowiedz w wątku

Ulala

super opcja

Fajna opcja

Zdecydowanie brakowało mi takiej opcji i myślę, że na pewno z niej skorzystam gdy będę czekać na jakąś konkretną nową figurkę/serię :)

Przed nami wiele premier więc będzie wiele szans na skorzystanie. 😘

dariuszlorek

2 lata temu

Odpowiedz w wątku

bardzo mi sie podoba ta opcja

Bardzo fajna opcja

Epon

2 lata temu

Odpowiedz

ciekawa funkcja

No brzmi to dobrze sama na pewno nie raz skorzystam

Ekstra! 😎

dariuszlorek

2 lata temu

Odpowiedz w wątku

Bogata oferta

Jesteśmy najszybciej rozwijającym się sklepem specjalizującym się w figurkach firmy Funko w Polsce. Zaufało nam tysiące klientów.

Najlepsze zdjęcia społeczności

Przejrzyj również inne sekcje produktów

Oferta sklepu jest sukcesywnie powiększana.

Subskrybuj newsletter

Wysyłamy maksymalnie 2 wiadomości w miesiącu.